Antrasit


boyacıyım ben
duvarları boyarım
bu ara en çok gri rengini seviyorum
hatta antrasit
her yeri antrasite boyayayım diye kalkıyorum her sabah
bakıyorum ki birisi benden önce davranmış
sabah kaçta kalkıyorsun sen?
ben 7:10'da kalkıyorum
hep küsuratlı saatlerde kalkarım ki köle olduğum anlaşılmasın
7:35 gibi çıkıyorum evden
o saatte her yer antrasit
arabanın farlarını açınca açık antrasit
kapayınca koyu
Türkiye'nin jeopolitik konumu gereği diye düşünüyorum
biliyorsun antrasit madenlerini çıkarmamıza izin vermediler yıllarca
ama şimdi kimseyi dinlemeden çıkartıyoruz istediğimiz kadar
fazlasıyla duvarları boyuyoruz
asfaltları sonra
çatıları
denizi boyamaya çalışanları gördüm
geçen gün trafik ışıklarında dilenen Suriye'li göçmenler antrasit yiyorlardı
açlık sorununu böyle çözecekmişiz dünyanın
tadı pek güzel değilmiş ama çok besleyici diyorlar
ben hiç denemedim
ama deneyeceğim bir gün
antrasit hayatımızı çok değiştirdi
yeni yeni terimler bile türedi antrasit üzerine
yarasına antrasit basmak mesela
ya da bağrına antrasit basmak
çocukları zeytinli dallı operasyonlarda ölen annelere öneriyorlar
televizyonda gördüm
böyle filmlerin arasında çıkıyor
antrasit renkli filmlerin, dizilerin arasındaki reklamlarda
poff
çok sıkıldım
gidiyorum ben
kokteyil içip girişimci fikirlerimden bahsedeceğim biraz
engin iş tecrübelerimi anlatacağım
kendimi yukarılardan satacağım yine
en iyi yaptığım
yerlerde gezen hayatıma inat, yukarılardan atmayı seviyorum
aradaki yükseklik farkı başımı döndürüyor
sarhoş oluyorum içmeden
Tarantino filmlerini neden çok sevdiğimi anlatmış mıydım sana?
onun bokunda da ne boncuklar var
renk renk
daha çok kırmızı
manevi babam sayılır Tarantino
haberi yok tabi
ulaşmaya da çalışmadım
o zaman onu öldürmek niyetinde olduğumu anlardı çünkü
akıllı adam
bir kadına yazsaydım mesela bu saçmalıkları
yürüyorum falan zannederdi
ben de yürümek için yazıyor olurdum muhtemelen
dolayısıyla haklı da olurdu
yapmadım ama hiç böyle bişey
çünkü kadınlar kendilerini güldüren erkekleri seviyorlar
mış
beni hiç sevmediler zaten

Yorumlar